piątek, 17 marca 2017

Witam na moim nowym blogu

Witam wszystkich Czytelników (i nie tylko) na moim nowo powstałym blogu autorskim. 

Nosiłam się z zamiarem jego założenia już od pewnego czasu, lecz nigdy nie przystąpiłam do realizacji owego pomysłu. Zmobilizował mnie do działania dopiero wyjątkowo perfidny atak na mój profil osobisty na Facebooku, przez który o mały włos nie straciłam strony autorskiej (https://www.facebook.com/jmpyplacz/?fref=ts). Jak mówi stare przysłowie: "Nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło". Bez ataku być może nigdy nie zrealizowałabym tego planu... 

A teraz już do rzeczy. Tak jak zapowiedziałam na facebookowej stronie autorskiej, na blogu będę się dzielić informacjami dotyczącymi moich powieści oraz wydarzeń z nimi związanych takich jak wieczory autorskie itp. Będę też organizować konkursy dla Czytelników, a także zamieszczać przeróżne materiały należące do dziedziny, którą fascynuję się od najmłodszych lat i która jest praktycznie całym moim światem. 

Bardzo serdecznie pozdrawiam i do zobaczenia już wkrótce!


2 komentarze: