poniedziałek, 20 marca 2017

Gdzie można kupić moje książki?

Często zdarza mi się słyszeć to pytanie...

No cóż, z racji tego, że w porównaniu z literaturą obyczajową, kryminałem czy fantasy uprawiany przeze mnie gatunek - nie ma co ukrywać - jest, delikatnie mówiąc, niszowy, często bywa tak, że choć różne księgarnie posiadają moje powieści w swej ofercie, niestety większość z nich ogranicza się wyłącznie do sprzedaży wysyłkowej. Zauważyłam, że portal Sztukater.pl przygotował zestawienie wszystkich sprzedawców, u których można kupić moją najnowszą książkę pt. "Mechaniczna ćma". Oto i ono:

Gdzie kupić?

Najczęściej wersje tradycyjne, papierowe, można spotkać w Empiku i Świecie Książki.

Z tego, co widzę, "Mechaniczna ćma" przyleciała na razie do dwóch salonów Empik w Krakowie: do Galerii Krakowskiej i do centurum handlowego Bonarka.

Jeżeli chodzi o e-booki, na razie w sprzedaży są elektroniczne wersje "Augusta Nachta" oraz "Krzyku Persefony".

Elektroniczna Ćma pewnie pojawi się już niedługo :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz